طب سنتی می تواند به درمان پایان مرحله بیماری کلیوی بدون دیالیز و پیوند کلیه
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

طب سنتی می تواند به درمان پایان مرحله بیماری کلیوی بدون دیالیز و پیوند کلیه
طب سنتی می تواند به درمان پایان مرحله بیماری کلیوی و دیالیز کلیه بدون TransplantDo شما از طب چینی TCM-سنتی، که دارای سابقه ای طولانی در چین شنیده می شود. به تازگی، ما آنها را در درمان از بیماری کلیوی پایان مرحله اعمال می شود. بنابراین در حال حاضر شما می توانید ذهن خود را تغییر دهید. دیالیز و پیوند کلیه تنها گزینه برای مرحله پایانی بیماری کلیوی هستند.

"چهار یک" درمان سنتی چینی برای مقابله با بیماری مرحله انتهایی کلیه.

یک کتری از بیماریهای دهان چینی
کتری از بیماریهای دهان چینی یکی از درمان های پزشکی چینی رایج ترین، است که توسط برخی از گیاهان مختلف پزشکی چینی پخته است. در این روش درمانی است که همیشه مورد استفاده قرار گیرد به تقویت رگ های خونی و حل استاز خون است. و آن را نیز دارای عملکرد سم زدایی است.

دوز میکرو طب چینی
این مرحله مرحله موثر ترین درمان های پزشکی چینی ما است. از آنجا که، در این مرحله می تواند با پایان مرحله بیماری کلیوی شکل ریشه مقابله. برخی از طب میکرو ESTA چینی در درمان، که توسط انواع مختلف از گیاهان پزشکی چینی خرد وجود دارد. این پودر و می تواند به قطعات کلیه آسیب دیده ارسال گردیده، به طوری که اختلال در بافت کلیه و سلول های کنترل خواهد شد. و عملکرد کلیه بهبود خواهد زیادی.

یک بطری از ترکیب Maikang
شما ممکن است هرگز از ترکیب Maikang شنیده می شود. چرا که آن را ایجاد منحصر به فرد از بیمارستان ما است. آن استفاده می شود به بهبود گردش خون و کاهش چربی خون می شود. و آن را نیز دارای عملکرد ضد ترومبوز و ضد پیری است.

اگر می خواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد این درمان یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، لطفا با ایمیل تماس بگیرید و یا به huaxiainstitute@hotmail.com~~V وایبر / واتساپ: +86 18233137077. کارشناسان ما شما را راهنمایی حرفه ای در اسرع وقت است.





:: بازدید از این مطلب : 346
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: